In een papieren toets is het mogelijk om studenten in te schrijven. Dit kan worden gezien als een extra veiligheidsmaatregel om te garanderen dat de juiste studenten de toets hebben gemaakt.
Volg onderstaande stappen om studenten in te schrijven voor je papieren toets.
- Klik op jouw domain Schoolnaam in het menu aan de linkerkant.
- Klik op Programma's in het menu bovenin.
- Selecteer je Programma of gebruik de zoekbalk.
- Selecteer je papieren toets of gebruik de zoekbalk.
- Klik op settings Instellingen in het menu boven aan.
- Klik op Inschrijvingen in het menu aan de linkerkant.
- Klik op Importeer en selecteer een .csv, .xls of .xlsx bestand van je computer. Dit bestand moet minimaal twee kolommen bevatten: een e-mail adres en een leerlingnummer. De volgorde is niet belangrijk.
Nadat de afname van de toets heeft plaatsgevonden, wordt in het Resultaten overzicht aangegeven welke leerlingen niet voorkomen op de lijst met inschrijvingen. Dit wordt aangegeven met een event_busy-icoon in de Status kolom van het overzicht.
Door bij Instellingen onder Inschrijvingen te klikken op Valideer inschrijvingen, kun je de leerlingnummers valideren van de leerlingen die de toets hebben gemaakt maar niet op de lijst van inschrijvingen voorkomen, mocht dit gewenst zijn.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.